هتل های لوکس دبی
نوشته شده توسط : talary

هتل آتلانتیس دبی

هتل آتلانتیس دبی از جمله با شکوه ترین و مجلل ترین هتل های 5 ستاره دبی که واقع در جزیره نخل جمیرا با 23 طبقه بزرگ با 1600 اتاق در انواع اتاقهای استاندارد، اتاقهای لوکس، اتاقهای دلوکس، اتاقهای کینگ، اتاقهای مخصوص ماه عسل، اتاقهایی با سرویس ویژه برای معلولین، اتاقهای VIP و همچنین پرزیدنت روم  لوکس و شیک برای میهمانان تور دبی می باشد. 

 

امکانات هتل آتلانتیس دبی :

این هتل دارای یک محوطه مارپیچ زیر آبی و بزرگترین پارک آبی خاورمیانه همراه با سرسره های تقریبا عمودی و رودخانه خروشان،رستوران با منوی غذای متنوع و لذیذ باب طبع مسافران تور دبی، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، فروشگاه، تهویه، بار، باغ، صبحانه در اتاق، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، امکانات جلسه و ضیافت، آرایشگاه، کرایه اتومبیل، فکس و کپی، تنیس، مرکز بدنسازی، پینگ پنگ، زمین گلف، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، ماساژ، استخر روباز، زمین بازی کودکان، سرویس نگهداری از کودکان، اتاق بازی، گاوصندوق، مینی بار، جکوزی، یخچال، تلویزیون، سشوار، تلفن، اینترنت و... می باشد.

 

جهت رزرو و اطلاعات بیشتر از تور دبی  با شماره 88178815-021 تماس حاصل نمایید.

هتل فرمونت پالم دبی

هتل فرمونت پالم دبی Fairmont The Palm Hotel  با ساحلی اختصاصی و در فاصله 8 دقیقه ای با دبی مارینا واقع در جمیرا دبی،و در فاصله 35 کیلومتری از فرودگاه بین المللی دبی از جمله بهترین هتل های  5 ستاره دبی تور دبی می باشد.این هتل دارای۳۸۱ اتاق،با دکوراسیونی شیک و مجلل با بالکن خصوصی هم چنین تلویزیون و حمام لوکس و مجهز  می باشد.

 

 

امکانات هتل فرمونت پالم دبی :

این هتل دارای ۴ استخرو آبگرم و باشگاه ورزشی مجهز بار و رستوران می باشد. در رستوران های هتل برای گردشگران تور دبی انواع غذاهای و نوشیدنی هایی از سر تاسر دنیا سرو می شود. هتل فرمونت پالم دبی برای مسافران تور دبی سرویس گشت شهری روزانه به مال امارات که در فاصله 20 کیلومتری از هتل می باشد را داراست.

مطالب مرتبط:                      

 تور دبی پاییز 95

تور دبی مهر 95

تور دبی آبان 95

تور دبی بهمن 95

تور دبی دی 95

تور دبی نوروز 96

تور دبی زمستان 95

تور دبی آذر 95

تور دبی از شیراز

تور دبی از تبریز

تور دبی از اصفهان

تور دبی از کرمانشاه

 تور دبی از مشهد





:: برچسب‌ها: بهترین هتل های دبی , لوکس ترین هتل دبی , مجلل ترین هتل دبی , امکانات هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 مهر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: